Nowa powierzchowność Anegre
19-09-2018W Anegre z równym pietyzmem dbamy o to czego nie widać, czyli o każdy detal i fragment naszych mebli, co o rzeczy powierzchowne – bez nich rzeczywistość była doskonała w swej precyzji, ale pozbawiona wdzięku. W związku z tym, dla Państwa i naszej przyjemności postanowiliśmy naszą markę ująć w adekwatną do jakości naszych produktów wizualną formę.
Do współpracy zaprosiliśmy warszawskie studio Dmowski&Co, które stworzyło dla nas kompleksową identyfikację marki. Prace trwały kilka miesięcy i objęły zarówno sam znak, firmowe wzory, druki, dobór liternictwa, skończywszy na oznakowaniu floty i stworzeniu zupełnie nowej strony internetowej, na której właśnie czytają Państwo ten wpis.
Założeniem było zaprojektowanie takiej identyfikacji, która subtelnie przełamie konwencje i pozwoli najpełniej zaprezentować charakter marki. Ponad bieżącymi trendami, ale w sposób nowoczesny i bezpretensjonalny.
Efektem jest pełny elegancji, esencjonalny, ale nie pozbawiony niuansów i detali, wyrazisty branding. Wpisany w sygnet znak nieskończoności nie tylko pięknie spaja znak, ale jest też odzwierciedleniem jednej z głównych wartości marki – nieograniczonych możliwości, jakie oferujemy naszym Klientom przy okazji realizacji każdego zleconego nam projektu.
Paleta barw również nie jest dziełem przypadku, a raczej nawiązaniem do ponadczasowej i wyrafinowanej gamy kolorystycznej, w której głęboka zieleń koresponduje z wyrazistym antracytem i świeżą szarością. Forma firmowych wzorów, o subtelnym rysunku, została zaś zaczerpnięta z estetyki włoskiego modernizmu, a w szczególności jednego z jej najciekawszych przedstawicieli – Gio Pontiego.
Jednym słowem, ponadczasową jakość spotkaliśmy z nowym wizerunkiem, mając na uwadze założenie,że forma podąża za funkcją, także wtedy, gdy powierzchowność ma połączyć się z esencją. Cóż, skojarzyliśmy równie nam bliską modernistyczną logikę z delikatnie eklektyczną, acz gustowną finezją.